Powermeet 2009, 29maj,Hässleholm



Ja, då var det dags igen för årliga powermeet i Hässleholm.
Det första vi gör som alla andra år är all gå igenom knallemarknaden och kolla
in alla coola grejer man kan köpa.
Jag köpte ett svart tygmärke där det stod "raggarbrud" på, och ett indianhalsband med
drömfångare o fjädrar i stål. Snyggt *gör tummen upp*!



Min 36-åring hittade tygmärke för honom också.



Fanns egentligen massa grejer man ville köpa,men vi får tänka på vår ekonomi
just nu.



Lika fullt med raggarbilar som alla andra år. Kul att gå runt o kolla på alla
bilar o hojar.







Här står vi och Thom fotar. All proviant ligger ju i bilen och vi återvänder nu
till bilen för att dricka o umgås och ha skoj:)



Bredvid vår bil hade vi jättetrevliga grannar med en jättesöt hund.
En blandras mellan schäfer och jämthund.
Dom hade åkt ända från Kalmar till Hässleholm  denna dag.



Den var jättesocial och ville bli kliad hela tiden och åmade och kråmade sig
längs mig där jag satt i gräset:) VILL HAAAA!













Av någon påverkad anledning så har kameran ställt in sig på svartvita bilder,
vilket jag inte haft någon aning om att jag har varit inne o ändrat på.










Ingen raggarrunda utan "mooning" såklart.



Här är hela gänget och jag fotar.



Dags att köra iväg till parken i Perstorp där Woodrock är och se Fat Nelly spela.







Här sitter/ligger vi o väntar i parken på att Fat Nelly ska börja spela.
Jag bad Thom att ändra inställningarna till FÄRG nu i kameran, så fotona
nedan är som dom ska vara....i färg:)



Det var inte alls mycket folk där, men det struntade vi i, för vi hade kommit
för att se ett jättebra band spela...nämligen Fat Nelly!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0