Lite gamla foton från en magdanskurs



Detta var en av mina magdanskurser jag höll i på Medborgarskolan i Helsingborg.



Dom var jätteduktiga, och tyckte det var jättekul att lära sig magdans.



Vi hade väldigt roligt på lektionerna:)






























Vi brukar vara mellan 10-15 elever på varje kurs men ibland kan det bli uppåt 17 elever.
Då blir det ganska trångt i lokalen.



I slutet av lektionen så kör jag alltid avslappning med medveten lugn musik.



Ska försöka samla ihop fler foton från mina magdanskurser jag hållt, men
jag har själv inte haft tiden att fota då jag håller i kurserna.

Ska försöka göra det till hösten,då jag startar mina grundkurser och
fortsättningskurser i magdans på Medborgarskolan igen:)
Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0