Big Rock Run,Klippan 16 maj 2009



Åsså var det dags igen... Denna molniga lördag hade Big Block Raggers
sin "Big Rock Run" i Klippan och vi packar in våra kylväskor fyllda med olika
sorters öl, cider,grappodrinkar och mintsprit av något slag.



Det är en aning kyligt ute så vi tog på oss våra hiphop-hoodluvor utan att tveka.
Nu sket vi  totalt i våran raggar-image....vi fröööös!



Yo ! Lika glada är vi för det....man ska inte klaga...vi åker ju cabbe *stort smajl*.



*bbrrrrr*......men vi hade humöret uppe heeeela tiden:)



Här är min "36åring" som är chaffis...som vanligt *s*.





Väl framme hos Big Block´s klubblokal så parkerar vi och inväntar alla och
minglar tills körningen ska starta. Det är ett "run" och man kan säga att det
är som en tipspromenad med frågor att besvara, fast till hjuls:)



Alla var glada och hade humöret uppe, fast alla nog helst ville att solen skulle
skina och värma oss idag.



Nu är det en massa bilar som samlats och vi ska nu hoppa i bilarna och
starta "Big Rock Run 2009".





Det var en ganska lång körning och en person passar på att ta en tupplur...
....eller varför ska jag förfina allt egentligen....han var aspackad helt enkelt!



Här sjungs det Elvis...eller var det meduza?.....eller stray cats? vi har kul iallafall *s*.



Det var mycket skogskörning, och vi såg inte så mycket folk att skrika röööv till,
utan det var mest träd, träd och träd...o en o annan kossa att vissla på hahaha:)



Pissepaus...



Jättetrevliga tjejer som oxå kör med på rundan.



Vi tog en pratstund i pausen och efter ett tag så kom vi på att vi är med i ett "run"
och att vi faktiskt måste trampa på gasen igen *s*.



Ja, då är det bara att hoppa in igen och fortsätta:) Det här är jättekul!



Väl framme i Ljungbyhed där "målet" var så grillades det hamburgare och
livebandet spelade. Vi lämnade in våra svar och gick ner till grillarna.



Jänkebil efter jänkebil dök upp vid mål och slöt upp sig i minglet.







Här står vi och lutar oss mot cabben som vi åker:)





Vi åkte sen till Klippan och Big Blocks klubblokal och lämnade av folk till festen,
och sen åkte vi hem. Då vi hade min dotter hemma så ville jag komma hem
i tid. Men min "36åring" skulle sen åka o hämta dom vid ett på natten.
Väl hemma kändes det skönt att slänga sig i soffan under ett täcke...varmt o gott!
Jag hade jättetrevligt och det tror jag dom andra hade oxå:)

Längtar redan tills nästa cruising!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0