Nu målar vi om till rött !



Nu är det färdigstirrat på de gamla trista tapeterna som fanns i vardagsrummet !
Jag kände att vi behövde göra en drastisk förändring i hemmet för att kunna trivas
överhuvudtaget.
Nyligen har jag drömt om blodröd färg och jag har intensivt tänkt på färgen under dagtid,
och gick vi i affärer och kollade så drogs jag alltid till de blodröda prylarna, som att jag
liksom bara  MÅSTE ha dom!
Jag litar på min inre känsla och fattade att jag behövde ha denna färg omkring mig nu.
Då fattade jag beslutet att måla vardagsrumsväggarna i denna varma härligt blodröda färg
och krydda med svarta spetsgardiner och andra svarta o röda prylar, lite Gothstil och dracula-
slott över det hela *ler*.
Idag har jag och min dotter målat första lagret av den färgen och min dotter är riktigt duktig och noggran:)
Vi sa även att vi skulle kunna starta målarfirma och jobba mor och dotter ihop att måla hos folk för vi tyckte
det var jättekul och vi stod och berömde oss själva hela tiden he,he.
Vi tycker båda att detta vardagsrum kommer bli jättecoolt:)
Fotar mer när vi gjort lite mer på vårt coola "tonårsrum" som min dotter kallade det hi,hi.
Det är inte klart än på långa vägar.
Nu ska vi spela Hannah Montanah-spel på Playstation2. Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0