Rockhimlenmöten..hur det går till...*s*.

image19

Oftast så går våra rockhimlenmöten väldigt seriöst till och är oftast hemma hos någon av oss.

image20

Här sitter jag o lyssnar i en diskussion...

image21


image22

Vi kan diskutera både länge och intensivt ang. smådetaljer och stora viktiga saker som anses nödvändigt...jag och Gina gaddar ihop oss i en diskussion...*s*...

image24

ojj...här var vi nog inte nyktra...*asg*....

image25

Här är vi på väg mot "Stinsen för ett annat Rockhimlenmöte i samband med mat o dryck...*s*. Inte samma dag som andra bilderna ovan.

image26

Thom o Mia på middagsmöte på "Stinsen"....vi hade dagordningen på bordet....eller var det spritmenyn???

image27

Jocke (basist i BaiBang och Steevi Jaimz) o Peter på vårt middagsmöte på "stinsen".

image28

Jocke o sarah (är sambos och har två små knott ihop).....friar han måntro???

image29

Mia, Gina och jag , när vi alla är på väg till annat roligare ställe....*s*. Vi alla gick i armkrok...vad tror ni...hahahaha...balansen var inte den bästa jue.......stadigare så här....he,he...

image30

Jag sträcker mig efter nötterna eller nåt...alltså inte Jockes nötter.......JORDNÖTTERNA!!!......o Jocke ser helt förskräckt ut...*asg*.....

image31

Jag o Gina rockar loss på dansgolvet....nu tror jag hela Rockhimlenmötet har ballat ur.....*asg*...tror inte ens jag hörde Gina klubba mötet avslutat...hahahaha....*s*.

Ja, så kan det gå ibland på Rockhimlenmötena....ibland väldigt seriöst, men ibland kan de spåra ur totalt...*s*.
Men vi har full koll på läget...*s* och vi har gjort  bra ifrån oss i år. Många bra recensioner i tidningarna.
Nu planerar vi redan inför nästa års rockhimlenfestival;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0