50års-kalas på "Ribban" i Malmö den 4 augusti

image15

Det var en underbar dag, solen sken och det var varmt, och jag, Thom och och en polare åkte till "Ribban" i Malmö på 50års-kalas.
MÅNGA kom på denna 50års-kalas och det var uppbyggt massa partytält (varav en av Rockhimlens tält som vi gett honom)med våra gamla Rockhimlen kylskåp(som vi gett honom he,he) o massa bord o stolar.
Det fanns även en scen med musikinstrument och PA-anläggning, där band spelade och  födelsebarnet himself uppträdde med härlig bluessång med backup från 2 trubadurer, medans vi andra dansade eller satt o njöt av sången.
Det var picknik och alla hade tagit med egen mat och dryck. Vissa hade tagit med sig filt och slog sig ner på gräsmattan och njöt.
Vi hade även ett överaskningsuppträdande till Födelsedagsbarnet och han blev mäkta snopen när han såg ett gäng karlar utklädda till sexiga kvinnor i häftig utstyrsel dansa och strippa till "it´s raining men" och "YMCA" och sen gick över till "Ballongdansen" och då var det endast ballonger kvar som täckte könen....även dom sprack och karlarna sprang spritt språngande nakna som ett avslut iväg genom hela skaran med folk , och ner till vattnet.
Min karl var naturligtvis i den skaran av karlar som ställde upp på detta uppträdande...*asg*.
Thom ser ni sitter o njuter ovan och nedan ser ni svågrarna.
Födelsedagsbarnet himself, som oxå och hjälpte oss bygga upp festivalbyn till festivalen i somras, samt även var konferencier till headlinerbandet Gotthard på lördagen....vi har nu utsett honom att vara Rockhimlens konferencier ÅRLIGEN!...*s*.
Jag får poängtera att det var väldigt stor släkt där...*s*.

image16


Nedanför ser ni "Svärra" i Hårdrocksgruppen Cloudscape med sin tjej, några vi blev glada o se eftersom dom är våra vänner IRL, och vi även träffats då Cloudscape spelade på Rockhimlenfestivalen i juli, hos oss.

image17

image18

Konstigt nog så finns det inga foton på mig...för det är jag som håller i kameran...*s*.
Vi hade även med videokameran och filmade en del....så på videokameran är jag med litegrann i varjefall...he,he. Vi filmade uppträdandet åsså...he,he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0